Om u beter van dienst te kunnen zijn, maakt Sanitairtotaal.nl gebruik van cookies. Door op "Ik ga akkoord" te klikken of door gebruik te blijven maken van deze website, gaat u akkoord met het plaatsen van deze cookies. Ik ga akkoord

Zoeken
Verlanglijstje Klantenservice 0165 - 308 453

Bereikbaar tot 20.00 uur

Home > Klantenservice > Bestellen & Levering

Bestelling plaatsen: stap voor stap

Product bestellen
 
  • Ga naar het product van uw keuze en klik op de knop 'Plaats in winkelmandje'
  • U krijgt nu de melding dat het product aan uw winkelmandje is toegevoegd.
  • U kunt nu verder winkelen of naar uw winkelmandje. 
  • Bent u klaar met winkelen? Klik dan op de knop 'afrekenen’ rechts bovenaan de pagina.
  • Is uw bestelling compleet? Klik dan op de oranje knop ‘Door met bestellen’

Winkelmandje

  • U komt nu bij stap 2. Hier vult u uw gegevens in en maakt u de keuze voor de gewenste betaalwijze en leveradres.
  • Wanneer u alles heeft ingevuld, klik dan op de oranje button "controleer uw bestelling"
  • Wanneer u alles hebt gecontroleerd, klik dan op de oranje button 'naar betaalscherm'. Vergeet u hierbij niet de Algemene Voorwaarden voor akkoord aan te vinken.

Betaling

  • Indien u heeft gekozen voor een betaling via Ideal, dan komt u automatisch in het betaalscherm van Ideal. Indien u ervoor heeft gekozen om per pin/contant of automatische overschrijving te betalen is hierbij het bestelproces voltooid. Wij verzoeken u bij contante betaling gepast te betalen.
  • Na het afronden van uw betaling via Ideal, komt u bij stap 4. Indien de betaling succesvol is uitgevoerd, verschijnt er een bevestiging van uw betaling in het scherm bij stap 4.

Bevestiging

  • U ontvangt van Sanitairtotaal per e-mail een bevestiging van uw bestelling.


Tevens kunt u uw bestelling telefonisch plaatsen of bij een bezoek aan onze showroom.

Levering

Bij Sanitairtotaal heeft u de keuze om uw bestelling zelf af te halen in ons magazijn of om uw bestelling te laten bezorgen. We bezorgen in heel Nederland en België. Als u voor 10:00 besteld en uw producten zijn op voorraad, kunnen wij uw bestelling al op de volgende werkdag leveren.

Afhalen van uw bestelling
Wanneer u er voor kiest om uw bestelling zelf af te halen bij ons magazijn in Oud Gastel (N-B), bepaalt u zelf het tijdstip. U maakt hiervoor een afspraak met onze afdeling verkoop. Wij zorgen er dan voor dat uw bestelling op het afgesproken tijdstip voor u klaar staat. Handig toch?

Bezorgkosten
De bezorgkosten zijn afhankelijk van het product. Indien u meer dan 1 product bestelt, dan betaalt u alleen de bezorgkosten voor het product met het hoogste bezorgtarief. De bezorgtarieven zijn zorgvuldig bepaald op basis van kostprijs om de kosten voor u zo laag mogelijk te houden. De hoogte van de tarieven wordt vooral bepaald door de afmetingen van de producten.

  • Kranen, badkameraccessoires, afvoeren, radiator toebehoren, bedieningspanelen, wellness en reiniging, badkussens, spiegelverwarming, kitflessen, voegmiddel, primer, spiegelverlichting;
    € 7,75
  • Toiletzittingen, wandbeugels, douchestoeltjes, douchegoten;
    € 12,50
  • Spiegels, spiegelkasten, douchebakken, douchedorpels, wastafels, waskommen, fonteintjes, badmeubelwastafels, vrijstaande kranen;
    € 19,95
  • Designradiatoren;
    € 24,50
  • Inloopdouches, douchecabines, douchedeuren, badwanden, closetten, reservoirs, bidetten, urinoirs, poederlijm, pastalijm;
    € 34,50
  • Hangende toiletmeubelsets;
    € 35,-
  • Hangende badkamermeubelsets, staande badmeubelsets, badkamerkasten;
    € 45,-
  • Vrijstaande baden, ligbaden, gesloten douchecabines;
    € 59,-
  • Tegels;
    € 45,-
  • Massieve vrijstaande baden;
    € 90,-
  • Whirlpools, ligbaden compleet, stoomcabines;
    € 95,-

Bij levering op één van de waddeneilanden zal aan de hand van het volume en gewicht van de zending een extra bedrag in rekening worden gebracht. 

De producten worden aan de (eerste) voordeur, op de begane grond afgeleverd. Dit betekent dat u zelf in eventueel verticaal transport (naar de 1e verdieping) moet voorzien. Wanneer uw adres een flat betreft wordt uw bestelling beneden bij de portiek afgeleverd.

Als extra service bieden wij u aan om bepaalde producten op etage te leveren. U dient vooraf dit verzoek in te dienen bij Sanitairtotaal, zodat wij de mogelijkheid kunnen bekijken (hangt af van de volumes en gewichten van de producten) en u de extra kosten door kunnen geven voor deze service. Ook dit zal puur op basis van kostprijs zijn. Dus zonder enig winstoogmerk, zodat we het zo voordelig mogelijk bij u aan kunnen bieden.

U dient het geleverde product(en) direct bij levering te controleren op zichtbare gebreken en/of het geleverde overeenstemt met de orderbevestiging. Reclamaties over zichtbare gebreken en/of leveringen, die niet overeenstemmen met de orderbevestiging dient u uiterlijk binnen 48 uur na levering schriftelijk aan Sanitairtotaal.nl te melden. Meldingen buiten deze termijn zullen niet in behandeling worden genomen.

Doe uw voordeel!

Wilt u op de hoogte blijven van al onze aanbiedingen en nieuwe producten? Vul dan onderstaand uw naam en emailadres in.

Aanmelden nieuwsbrief