Om u beter van dienst te kunnen zijn, maakt Sanitairtotaal.nl gebruik van cookies. Door op "Ik ga akkoord" te klikken of door gebruik te blijven maken van deze website, gaat u akkoord met het plaatsen van deze cookies. Ik ga akkoord

Zoeken
Verlanglijstje Klantenservice 0165 - 308 453

Vandaag open tot 17.30 uur

Home > Klantenservice > Klacht Sanitairtotaal

Wat vervelend als u een klacht heeft

Wij van Sanitairtotaal doen er alles aan om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Over het algemeen lukt dat gelukkig prima: heel veel tevreden klanten laten een bericht achter op de website. Ze zijn blij met de goede service, het grote assortiment en de snelheid waarmee we leveren. Toch kan er wel eens iets mis gaan. Dat kan gevolgen hebben waar u misschien niet zo blij mee bent. En dat kan dan weer leiden tot een klacht. We vinden het heel belangrijk om dat zo snel mogelijk recht te zetten. We stellen dus alles in het werk om de klacht over Sanitairtotaal zo spoedig mogelijk op te lossen! Meld uw onvrede en we gaan onmiddellijk voor u aan de slag!

Klacht? Dat lossen wij op!

Als u niet tevreden bent, dan vinden we dat heel vervelend. Het doel van Sanitairtotaal is om klanten blij te maken met onze mooie en betaalbare badkamer producten. Helaas kan het zo zijn dat er iets fout gaat. In de planning, of bij het vervoer, of tijdens het afleveren. Natuurlijk is dat nooit de bedoeling! Als we bij Sanitairtotaal een klacht binnen krijgen, dan lossen we die op. Zo snel mogelijk en zo goed mogelijk. Indien u niet geheel tevreden bent dan kunt dat hier melden!

We zorgen dat u weer tevreden bent

Als u niet tevreden bent, blijf daar dan niet mee zitten. Geef het aan, we helpen u graag. U kunt uw onvrede telefonisch melden, of ons een e-mail sturen. Op de website van Sanitairtotaal vindt u een serviceformulier. Vul dat helemaal in, en we nemen binnen twee werkdagen na ontvangst van het formulier contact op. U kunt er vanuit gaan dat Sanitairtotaal uw klacht uiterst serieus neemt. We zullen uw melding met de grootste discretie behandelen. En uiteraard ook met spoed. Zodat u hopelijk heel snel kunt genieten van uw badkamer product.

Uw klacht is ons leerpunt

Wij nemen klachten heel serieus. En daarmee willen we twee dingen bereiken. Punt 1 is natuurlijk dat we de klacht oplossen en we er weer een tevreden klant bij hebben. Maar punt 2 is dat we iets willen leren van de klachten. We bekijken alle facetten van een klacht en proberen te voorkomen dat het nog een keer gebeurt. Klachten zorgen er dus op den duur voor dat de service van Sanitairtotaal alleen nog maar beter wordt. Misverstanden en menselijke fouten zijn nooit helemaal uit te sluiten, maar wel tot een minimum terug te brengen. Vertel het ons via dit formulier. Daar streven we bij Sanitairtotaal naar.

Doe uw voordeel!

Wilt u op de hoogte blijven van al onze aanbiedingen en nieuwe producten? Vul dan onderstaand uw naam en emailadres in.

Aanmelden nieuwsbrief